یکشنبه، دی ۲۳، ۱۳۸۶

پدر عزیزم، بینهایت دوستت دارم

بسته ای برایم رسیده از ایران. از مادر و پدر و خواهرهای عزیزم. چه حس و حالی دارد دریافت هدیه ای از عزیزترینها. مثل یکماه پیش که مسافری، بسته ای آورده بود از خانواده ام و من برای رفتن و گرفتنش بی تاب بودم. اینبار هم همین احساس است. عمیق و دوست داشتنی. یاد این شعر فولکلور کردی میافتم:
هه ناریک هاتیه وه لای دووسه وه
ئوشم بخومه ی هه ر وه پووسه وه
اناری از جانب دوست اومده و (اینقدر عزیزه) که میگم با پوست بخورمش!!
باری، از میان آنچه در این هدیه جلب توجه کرد، فیلمی از مراسم تودیع پدرم بود که مدتی پیش بازنشسته شده و طی مراسمی با همکارانش خداحافظی کرده بود. بی اختیار هنگام دیدن این فیلم اشک میریختم. حال عجیبی داشتم. دلم بشدت از اینکه من نبودم گرفت. دلم از اینکه پدرم به سن بازنشستگی رسیده گرفت. دلم از شنیدن حرفهایی که در مورد پدرم میشنیدم باز شد اما اینهم بهانه بیشتری بود برای اشکها...
پدر و مادرم رو فوق العاده دوست دارم. تمام اونچه که هستم و دارم رو بدون کم و کاست و بدون اغراق و تعارف، مدیون اونها هستم. بزرگترین شانس زندگی و پایه گذار تمام جایگاه هایی که داشتم و دارم و خواهم داشت رو پدر و مادرم میدونم و یکی از بزرگترین آرزوهای زندگیم اینه که خداوند فرصت و توانی به من بده که ذره هرچند ناچیزی از اینهمه دین رو جبران کنم تا حداقل بدونند که چقدر برام عزیزند و چقدر همه هستی و بودنم رو مدیونشون هستم...

3 نظرات :

ناشناس گفت...

kosh be halet ke inghadr ghashang mituni ehsasateto bayan koni, khosh be hale pedar madaret ke goli mesle to daran, va inke....va inke ...pedar madaret vaghean vaghean vaghean dust dashtani hastan, be shedat duseshun daram, eine madar pedare khodam.....duseshun daram...kash to ham budi unja, albate ke ba kare zibaye khaharat to ham sherkat kardi

ناشناس گفت...

To be honest whenever I miss my parents ,I ask myself what am I doing here?what the hell am I doing here?
how can I have those days back?

ناشناس گفت...

selam weria giyan.azanem fera ehtemali kama men beshnasi.vale men har la menali tom ha bira.to hamishe bo men olgo bogi.aisaisha vaqte weblogagatem paya kerd har roj eikhoenem.shake nia te va av daiko bavka va to haso yeke la khastringaren ,vale vaqean qodrat bayan qavigt has,tabrik ejem.nazanem meno teta bira ya na!?
Hamed.Hematpoor@gmail.com