چهارشنبه، خرداد ۰۲، ۱۳۸۶

!گربه



امروز یه گربه دیدم. این اولین بار بود که اینجا یه گربه بی صاحب میدیدم. حیواناتی که اینجا شما بطور معمول توی پارکها می بینید، سنجاب و انواع پرندگان هستند. سگ یا گربه ولگرد تا بحال ندیده بودم. این گربه برام خیلی جالب بود چون امروز خواهرم دو قطعه فیلم از دو تا گربه برام فرستاده بود. یکی گربه زیبا و خیلی کوچیکی که یکی از دوستای دانشگاهش بزرگش میکنه و بعدی گربه ای که خواهرم تو حیاط بهش غذا داده بود و ازش فیلم گرفته بود. گربه امروزی هم شبیه گربه حیاط ما بود. تیره رنگ!

اینجا تو مزارع و دشتهاش راکون هم میشه دید. من بار اول که دیدم باورم نشد که راکون باشه. چون خیلی سریع با نزدیک شدن من فرار کرد. اما همون روز برگشتنی یکی رو کنار جاده دیدم که ظاهرا ماشین بهش زده بود و مرده بود. و این اتفاق دو بار دیگه هم تکرار شد. اما دیروزهم که باز نزدیک یکی ازین جنگلها بودم یه راکون دیگه دیدم. خیلی سعی کردم با دوربینم ازش عکس بگیرم اما موفق نشدم. مشخصه شون دم بلند و پرمو و راهراهشونه...

بار اولی که راکون دیدم بی اختیار یاد رامکال افتادم (یادتونه؟) راکونِ استرلینگ! اسم کارتونش یادم نیست اما از محبوبترین کارتونهای بچگیمون بود. استرلینگ پسر بچه ای بود با کلی حیوون! سگ، راکون، سنجاب، اسکانک و ... . ومن تا مدتها نمیدونستم راکون اسم حیونه­س و رامکال اسم تو کارتونشه یا بالعکس...

4 نظرات :

ناشناس گفت...

سلام . فایل عمر دزه ای رو دانلود کردم . خیلی قشنگ بود . تمام اون آهنگایی که دوست داشتم رو داشت مخصوصا باغ چه پاوشا له م بر آوا
و
چه ندی گه رام له م شارا نه مدی کس وک تو جوان به ت
خیلی ممنون وریا جان ( :

ناشناس گفت...

همشهری عزیز و خوب به بازی دعوت شدی:)

ناشناس گفت...

خب وریا گیان من که نمیتونم اسم ببرم:)) مثلا بگم منفورترین ادم فلانی!میاد میخونه بعد بیا و درستش کن! یا اون دوست!اوه!فک و فامیل میان سراغ وبلاگ بعد بیا و جواب دویست سوالشون رو بده!به دردسرش نمی ارزه:))

. گفت...

ياد استرلينگ به خير. مخصوصا وقتي مادرشو از دست داد كه من مدتها تو شوك بودم