چهارشنبه، اسفند ۲۲، ۱۳۸۶

خونه...

می خوام برم به خونه به جايی كه صفا هست
تو گوشه و كنارش يه عالمه وفا هست
توی نگاه مادر يه عالمه دعا هست
اگه تنها بمونی يه دنيا تكيه گاه هست

می خوام برم به خونه جايی كه مال منه
دليل زنده بودن از عشق زنده بودنه
می خوام برم به خونه كه سقفش يه پناهه
تمام گفتنی ها جاشون توی نگاهه

دعای خير مادر باشه پشت وپناهم
بگم عزيزترينه نه با حرف ، با نگاهم
دم مغرب تو خونه سر سفره بشينيم
محبت رو بشه تو چشم مادر ببينيم

هدف رفتن به خونه س پياده يا سواره
خستگی تو جاده ها ديگه معنی نداره
همه دوريم می دونم ، دور از گهواره هامون
الهی من بميرم واسه درد دلامون

می خوام برم به خونه به جايی كه صفا هست
تو گوشه و كنارش يه عالمه وفا هست
توی نگاه مادر يه عالمه دعا هست
اگه تنها بمونی يه دنيا تكيه گاه هست ...
 

5 نظرات :

ناشناس گفت...

خونه ای مونده یعنی که انتظار تکیه گاهی باشه ازش برای تنهایی ها وریا؟

هوس مبهم گفت...

وایییییییی وریا خوش به حالت منم بر میگردم گور بابای درس و مرس و همه چی

ناشناس گفت...

خدارو شکر وریا جونم، دیدی گفتم حتتتتما میرسه، خیلی خوشحال شدم ، اون پروژه فرودگاه و باند اختصاصی و ...اینها هم، همه تمام شد، فرش رو هم انداختیم، بدو بیا دیگه وریا جونم

ناشناس گفت...

خوب حالا که دیگه حال و هوات هم شاد شد و عید و بهارو ...........هوووووووووووووووووووووووو...دیگه این آهنگ هایده رو همه بردار، همین اهنگ خوشگل ابی رو بذار تا من ی آهنگ شاد خوشگل برات پیدا کنم تو مایه های .....دارم میام به تهرون دارم میام به تهرون ......(کلاه قرمزی)

ناشناس گفت...

مثلا این: ای ماه ببین که شب چه زیباست، یار آمده یار آمده اینجاست، یک شاخه گل سرخ، ، یک جام شراب.....ای ماه ببین که شب چه زیباست، امشب همه جهان همینجاست(البته اگه این جزو اون آهنگهای رو اعصابت نیست ) ;(