یکشنبه، دی ۰۹، ۱۳۸۶


نه میشه باورت کنم ، نه میشه از تو رد بشم
نه میشه خوب من بشی، نه میشه با تو بد بشم

نه دل دارم که بشکنی، نه جون دارم فدات کنم
نه پای موندن منی، نه میتونم رهات کنم

نه میتونه تو خلوتش، دلم صدا کنه تو رو
نه میتونم بگم بمون، نه میتونم بگم برو

کجا برم که عطر تو، نپیچه توی لحظه هام
قصه مو از کجا بگم، که پا نگیری تو صدام

چه جوری از تو بگذرم، تویی که معنی منی
تویی که از منی اگر، تیشه به ریشه میزنی

نه ساده ای نه خط خطی، نه دشمنی نه همنفس
نه با تو جای موندنه، نه مونده راه پیش و پس

نمیشه با تو باشم و، اسیر دست غم نشم
فقط میخوام با خواستنت تا هستم از تو کم نشم

اهورا ایمان

3 نظرات :

اوج پرواز گفت...

شعر خیلی عالیی بود لذت بردم از خوندش
ممنون که این شعر قشنگ رو گذاشتی تو وبلاگ

راستی؟
یه پست در پاپیروس هست با عنوان تشکرات ویژه بخونی بد نیست :)

ناشناس گفت...

midoni bazi chiza dar eyne sadegi ye jaye amigh ye jaei ke khodetam nemidoni kojast ,tu del adam u ghelghelak midan .ye chizayei ru bidar mikonan ke nemikhay be yadeshon biyar!
in az hamona bood

ناشناس گفت...

چه جالب که همه با من هم نظر بودن !!دیدی گفتم این از اون.....نوشته بودم برات دیگه