جمعه، دی ۲۸، ۱۳۸۶

1-دیروز برای رفع مشکلی که در اقدام کردنم برای دانشگاه تورانتو پیش اومده بود، رفته بودم دانشکده برق این دانشگاه. این دانشگاه بهترین دانشگاه کانادا به حساب میاد و در جنوب شهر تورانتو (downtown) قرار داره. چیزی که نظرم رو جلب کرد، تعدد دانشجویان ایرانی در این دانشکده بود. اونقدر مکالمات فارسی میشنیدم توی راهروها و کتابخونه و اتاق کامپیوتر که تعجب کرده بودم. خیلی احساس خوبی داشتم. در یکی از بهترین دانشکده های برق کانادا باشی و این همه همزبون داشته باشی. میدونم که خیلی از دانشکده های برق دانشگاه های خوب آمریکا هم تقریبا همین طوره...

2- همیشه آرزو داشتم آهنگ زیبای "کجایید ای شهیدان خدایی" رو که از شاهکارهای هوشنگ کامکاره داشته باشم. از خیلی خیلی وقت پیش. یادمه یه بار رفتم نوارکاست فروشی بهمن، توی خیابون فردوسی و سر خیابون نمکی سنندج. خلاصه کلی گشتیم دنبالش. بعدها فهمیدم که این کار برای صدا و سیما اجرا شده و توی آرشیو صداوسیما فقط پیدامیشه و توی هیچ کاست شرکتی ضبط نشده. امروز دیدم توی بالاترین لینکش رو برای داونلود گذاشتن. کلی ذوق کردم و گفتمش. صدای جوان بیژن کامکار رو با آهنگی که جدا دوستش دارم. شما هم بشنوید...

4 نظرات :

avin گفت...

omidvaram kara dorost shode bashe va shoma ham berin pishe dustane ham zabane khodetun tuye behtarin daneshgahe barghe torento

shad bashi va sar boland

ناشناس گفت...

Slaw Weria!
Good to find about your weblog. Wish you success for your studies abroad.

اوج پرواز گفت...

چی شده که وریا دیگه آپ نکرده؟ نکنه رفته تورنتو و دیگه ما و وبلاگش رو فراموش کرده؟

یا اینکه سرگرم کار و پروژه درسی تازه ای شده؟

انشالله تندرست و شاد باشه

ناشناس گفت...

سلام رفیق! مختاری که بزنی و ممنونم از حسن نظری که داشتی . پرتو همیشه عزیز بوده و هست.