یکشنبه، تیر ۳۰، ۱۳۸۷

دریا دادور در به یادماندنی ترین شب تیرگان - بخش سوم

یکی دیگه از آهنگهایی که دیشب دریا خوند و من فراموش کردم در موردش بنویسم، آهنگی بود که دریا اولش توضیح داد که این آهنگ رو تاجایی که من میدونم فقط خیاط باشی خونده:
گفت در عشق من از جان گر توانی بگذری
آنگه بيا
گفتم به چشم گفتم به چشم
گفت در راه نخستين گر ز من رسواتری آنگه بيا
گفتنم به چشم گفتم به چشم
گفت اگر داری به وصل من اميدی بعد از اين
بايد از آنم کنی صرف نظر
گفتيم به چشم

گفت بايد نام مجنون زنده گردانی به عشق
در جهان بر پا کنی شوری دگر
گفتم به چشم گفتم به چشم گفتم به چشم
گفتم به چشم
گفتمش ای بی وفا جور جفا با ما چرا
با رقيبان مهربانی دشمنی با ما چرا
ای سيه چشمان مگر عاشق شدن باشد گناه
روز من کردی سيه با ديده روشن چرا

گفت گر مرا خواهی با آتش عشقم بسوز و گفتگو نکن
گه به شيدایی گه به رسوایی به جز من آرزو مکن
تا شود پنهان اين غم سوزان
شبم شود ستاره باران
جهان شود به کام ياران

گفت بايد نام مجنون زنده گردانی به عشق
در جهان بر پا کنی شوری دگر
گفتم به چشم گفتم به چشم گفتم به چشم
گفتم به چشم
گفتمش ای بی وفا جور جفا با ما چرا
با رقيبان مهربانی دشمنی با ما چرا
ای سيه چشمان مگر عاشق شدن باشد گناه
روز من کردی سيه با ديده روشن چرا
آه
گفت گر مرا خواهی با آتش عشقم بسوز و گفتگو نکن
گه به شيدایی گه به رسوایی به جز من آرزو مکن
تا شود پنهان اين غم سوزان
شبم شود ستاره باران
جهان شود به کام ياران


من بکمک دوربین دیجیتالم، بخشی از این آهنگ را ضبط کردم که برای مدت محدودی میتونید از اینجا داونلود کنید.

4 نظرات :

ناشناس گفت...

سلام . خوبی وریا جان ؟ من اون سری که آهنگ ماه پیشانو رو تو وبلاگت گذاشته بودی خیلی از این آهنگ خوشم اومد اما نمیشد دانلودش کرد . اگه واست زحمتی نمیشه صوتی اش رو واسم میل میکنی .ممنون میشم .

والا

ناشناس گفت...

خوب نیستم وریا
میبینی که...
خودخواهیه شاید
نمیدونم
اما خوب نیستم

ناشناس گفت...

فقط من نمی دونم چرا بیشتر خواننده هایی که این تیپی می خونن با این نو ع خوندن می خندن. به نظرم یه جاهایی صداش فقط جیغ می شه. البته با شنیدن این تکه فقط نمی شه درست قضاوت کرد.

هوس مبهم گفت...

سلام وریا جان، مرسی از گزارش خوب و مفصلت. انگار که خودم اونجا بودم. مرسی